Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009

~ Layout: Life is like a Tree - Η Ζωή είναι σαν ένα Δέντρο ~

Η εργασία αυτή μου πήρε 10 ημέρες περίπου να την τελειώσω. Οι διαστάσεις του layout είναι 30x30. Η βάση της εργασίας είναι το πλέγμα (grid), όπως και το θέμα της 1ης πρόκλησης στο Scrapbookers In Greece! Έκοψα το δέντρο, και το χώρισα ανάλογα με τα μικρά τετραγωνάκια 10x10 και με διάφορα χαρτιά που έφερε η αδελφή μου από Αμερική, έκοψα τα ανθάκια και τον κορμό. Μερικά ανθάκια τα έχω κολλήσεί με ταινία διπλής όψεως για να έχει την ψευδαίσθηση του τρισδιάστατου. Η "κορνίζα" σε κάθε μικρό τετράγωνο έχει γίνει με πολύ λεπτά ξυλαράκια τα οποία συνήθως τα χρησιμοποιούν για πάτωμα σε μοντελισμό πλοίων. Στο κάθε ένα ξυλαράκι έχω κολλήσει, στην συγκεκριμένη περίπτωση με ατλακόλ, φύλλο χρυσού (μπρουτζίνα). Στον τίτλο έχω χρησιμοποιήσει παχύ ριζόχαρτο, που έχω κολλήσει περιμετρικά και σε αυτό φύλλο χρυσού και με μια πολύ μικρή σφραγίδα της HEYDA, έχω κάνει τα λουλουδάκια.


4 σχόλια:

elina είπε...

It looks amazing!! You have done such a detailed work!! Well done!!!!

ellen s. είπε...

i saw this at two peas and had to come and tell you how gorgeous it is!

Κατερινα είπε...

Words are not enough!!!!
Congrats!

Demi είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΜΠΡΑΒΟ
ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!