Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2009

~ Two Peas: Top10 Gallery Items By Votes ~

Σήμερα έκανα λογαριασμό στο Two Peas και ανέβασα τα δυο layout μου. Το βραδάκι λοιπόν επισκέφτηκα την σελίδα για φτιάξω το λογαριασμό μου και να χαζέψω. Με πολύ μεγάλη έκπληξη είδα ότι το layout " Life is like a Tree - Η Ζωή είναι σαν ένα Δέντρο" είναι στα 10 καλύτερα αντικείμενα που έχουν ψηφιστεί!!!! Το χαμόγελο πήγε μέχρι τα αυτιά και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για αυτό!!!! Είμαι πολύ καινούργια στο scrapbooking και είναι το δεύτερο layout που φτιάχνω και το να είναι η εργασία μου στα 10 καλύτερα επί 5 ημέρες συνεχόμενα σε μια τόσο μεγάλη σελίδα όπως το Tow Peas μου δίνει μεγάλη "δύναμη" να συνεχίσω και νομίζω πως σημαίνει πολλά! :Ο)



6 σχόλια:

Joanna Lamprou είπε...

Φλώρα χαίρομαι πολύ που το μαθαίνω.Παγματικά το αξίζει το LO που έφτιαξες.Συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες σου έυχομαι!!!!

elina είπε...

CONGRATULATIONS!!! Flora this is BIG!!!!!!!!!!!!!!! I just saw it in twopeas and then linked to your site!!!! It is amazing achievement!!!

Kiki K είπε...

Συγχαρητήρια!!! Πραγματικά αξίζει η διάκριση! Και εγώ τυχαία το είδα σήμερα στο 2peas και ήρθα! :-) Μπράβο και πάλι μπράβο!

Μαίρη είπε...

Μπράβο σου!!!!! Καταπληκτικό είναι αυτό!!! Το άξιζες!!! Είναι πολύ όμορφη η σύνθεσή σου!!!! Κ εις ανώτερα εύχομαι!!!!!!

Irini είπε...

Congratulations Flora that's a wonderful achievement and an incredible achievement for Greek scrappers you make us proud!!!

ΡΟΥΛΑ είπε...

Φλωράκι μου συγχαρητηρια! Το ειδα και εγω! Χιλια μπραβο! Οπως σου ειπαν και τα κορίτσια ειναι σπουδαίο κατόρθωμα!!

Συνέχισε έτσι!! Φιλάκια!!