Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2009

~ Wish... ~

Είμαι Πολύ ενθουσιασμένη γιατί η Amanda Jones μου έκανε την τιμή να είμαι Guest Designer στο Studio για τον μήνα Νοέμβριο!!!! Ευχαριστώ πολύ Amanda!!!!

Για το πρώτο δεκαπενθήμερο αυτού του μήνα η πρόκληση είναι:

  1. Να χρησιμοποιήσουμε το παρακάτω sketch για βάση.
  2. Το εξώφυλλο και το κείμενο θα πρέπει να έχει κάτι που ευχόμαστε ή ελπίζουμε.
  3. Να χρησιμοποιήσουμε χρυσόσκονη σε ότι χρώμα θέλουμε κάπου στο εξώφυλλο μας.

Αυτό είναι το δικό μου εξώφυλλο ως Guest Designer :Ο)



Τα υλικά και οι τεχνικές είναι πολλές και γι'αυτό οι πολλές φωτογραφίες. Λοιπόν χρησιμοποίησα ως βάση χαρτί συσκευασίας στο οποίο περιμετρικά έβαλα φύλλο χρυσού (μπρούτζινα). Έφτιαξα με πολύχρωμες γυάλινες, και καθρέφτη ψηφίδες το {. Το λουλούδι που απεικονίζεται κάτω το έκανα με διαφάνεια και χρωματιστούς μαρκαδόρους.


Για να κάνω το swirl, επάνω σε χαρτόνι canson κόλλησα τις ψηφίδες - καθρέφτη και μετά τα έκοψα και πήραν το σχήμα που ήθελα.


Έκανα το σχέδιο που ήθελα επάνω σε διαφάνεια και μετά το χρωμάτισα με μαρκαδόρους και χρυσόσκονη σε κόλλα. Το ίδιο έκανα για την πεταλούδα, το λουλούδι και τα swirls επάνω αριστερά.
Τα Γράμματα τα έκανα και αυτά με διαφάνεια, τα έκοψα στο σχήμα που θέλω τα έβαψα με χρυσό μαρκαδόρο και επάνω με μια πολύ μικρή σφραγίδα έκανα το σχέδιο του λουλουδιού.




Σε όλο το εξώφυλλο υπάρχουν πολλές ραφές μια από αυτές είναι και σε αυτή τη λεπτομέρεια εδώ.

8 σχόλια:

Κατερινα είπε...

Μου αρέσει τόσο πολύ που χρησιμοποιείς υλικά, που δεν ανήκουν παραδοσιακά στο scrapbooking, αλλά όλα μαζί δίνουν ένα υπέροχο αποτέλεσμα! Μπράβο Φλώρα!

eudokia είπε...

Σου αξίζει κάτι τέτοιο γιατί πραγματικά η δουλειά που βάζεις σε κάθε σύνθεση είναι απίστευτη! μπράβο και πάντα τέτοια!!και θα συμφωνήσω και με την Κατερίνα για την πληθώρα των υλικών σου!!!

Irini είπε...

Congratulations Flora......your work is amazing!!

ΡΟΥΛΑ είπε...

Τι να πω! Τα λογια ειναι περιττα!

Μπραβο Φλωριτσα!! Κανεις απιστευτη δουλεια!

Chatzigeorgiou Thekla είπε...

Φλώρα μου, μας έχεις αφήσει άφωνες!!! Εμένα προσωπικά με κάνεις και νιώθω τόσο άσχημα που σκέφτομαι να σταματήσω να ασχολούμε με το χόμπι αυτό!!!! Το αποτέλεσμα είναι απλά WOW!!!!Συγχαρητήρια!!!

my craft and art creations είπε...

πανέμορφο!

Ειρηνη Σ είπε...

ολες οι δημιουργιες σου ειναι ομορφες
μου αρεσει πολυ που βαζεις μεσα και το κεντημα και το ραψιμο
να εισαι καλα να δημιουργεις

flowers1 είπε...

μπραβο φλωρα εισαι απιστευτη.......