Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009

~ Μαμά ~

Τελείωσα και την δεύτερη εργασία μου για την πρόκληση Νοεμβρίου του Scrapbooking.gr. Στην εργασία μου προτίμησα να μη βάλω ούτε κείμενο, ούτε τίτλο και γιατί στην φωτογραφία είναι η Μητέρα μου και γι’αυτό τα λόγια είναι περιττά.
Το θέμα της πρόκλησης ήταν το ράψιμο με το χέρι ή με ραπτομηχανή.
Η εργασία μου έχει μέγεθος 30x30 εκατοστά. Σε όλη τη σελίδα έραψα στο χέρι με κλωστές δυο αποχρώσεων του πράσινου τα swirls και σε διάφορα σημεία τα μεταλλικά φύλλα. Η διακόσμηση της σελίδας έχει διάσπαρτα διάφορα κίτρινα λουλούδια, η αλλαγή που έκανα ήταν να τα περάσω με κίτρινο, χρυσό και πράσινο Stickles της Ranger . Τα Λουλούδια τα έκανα από καλής ποιότητας φύλλο εγκυκλοπαίδειας, (δεν κατέστρεψα την εγκυκλοπαίδεια, απλά έχω πολύ λίγους τόμους και δεν ήταν πλέον χρήσιμη), και τα έβαψα με μελάνια για στάμπες Distress της Ranger. Με διάφορα σχήματα από τσόχα που έκοψα τα έραψα όλα μαζί επάνω στη σελίδα.










5 σχόλια:

Tatiana είπε...

Πο-Πο!!! Φανταστική δουλειά Φλώρα! Είναι τέλειο!!! Μπράβο!!!

Chatzigeorgiou Thekla είπε...

Flora einai pragmatika yperoxo! eisai para poli kali se afto pou kaneis!

JanJay είπε...

Beautiful flowers! thanks for visiting my blog and entering my candy - best of luck

Jan xx

neli είπε...

Ειναι πολύ όμορφο!

Crislia είπε...

Υπεροχο LayOut! Θα χαρω να παρακολουθω τις δημιουργιες σου!
My blog :

http://crisliascreations.blogspot.com/

Σε περιμενω... Ως τοτε Καλες δημιουργιες!! =)